22 Eylül 2014 Pazartesi

Ek Gida mi Dert Gida mi?

    Yeryuzunde hicbir canli yokki dogdugu andan itibaren hayatini idame ettirecek beslenme yetisiyle dunyaya gelmesin. Ne yazik ki hal boyleyken bile bu canlilar icerisinde en aceleci olan insanoglu.
     Sunu soyleyebilirim ki henuz ek gidaya baslamamis bir anne olarak cocuk yetistirme uzmanlarinin kiskacindayim. Hayat universitesinden ustun basariyla diplomalarini alan babaanneler, anneanneler, halalar, teyzeler ve bilimum es dost, akraba tarafindan bebek beslenmesi konusunda kursa tabi tutulmak suretiyle iskenceye maruz kalmaktayim. Bak kizim sen cahilsin ben 5 tane cocuk buyuttum sunu sole yapla baslayan cumlelerin sonu uzayip gidiyor. Ne var ki ben ogrenen bir anneyim ve bana akil verme yarisindaki sevdiklerim kusura bakmayin ama hepinize benden kirmizi kart. Neden mi cunku soylediklerinizin hicbiri benim icgudulerimle ve bilimle bagdasmiyor. Bunu bir kenara biraktigimda bile akillara zarar onerileriniz var, yazsam destan olur tarzinda.
     Iyisi mi sevgili uzmanlarim siz benim kizimi bana birakin. Minimum 2 maksimum 5 cocugu istediginiz gibi yetistirmis hevesinizi almis, daha anne sutuyle beslendigi donemlerde "Ay senin cocuk sunu yemiyor mu benimki biraksan lahmacun yicek" diyerek havanizi atmissiniz ese dosta. Velhasil kelam MinikFistigin annesi benim ve onun icin en iyiyi ben bilirim, en dogruya ben karar veririm.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder